Så chockad och så besviken..

Så chockad och så besviken.. 
Igår skulle jag göra mina fransar på showcase nails i Mönsterås, inget konstigt med det. Jag har varit hos dem och gjort mina fransar i ca 6 månader och varit nöjd varje gång. 
 
Men igår när jag var klar med mina fransar säger tjejen som jobbar där att nästa gång kan du inte komma hit, för du har för svåra ögon.. alltså helt sjukt! 
För det första tog det inte mer än 35 minuter för henne och jag tyckte det var slarvigt gjort och för det andra har jag varit där i 6 månader och innan har det aldrig varit några problem. 
 
Sen kan jag tycka att hon kan väl det hon gör och då ska det väl inte spela någon roll vad man har för ögon?? Jag är fortfarande helt ställd. 
 
Dåligt gjort, dåligt kund bemötande och jag kommer aldrig mer sätta min fot där. 
 
Tack och hej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0