den känslan

Vaknade upp i morse och kände mig hyfsat pigg. Åt frukost till lite film och röjde sedan undan disken i köket. Nu har jag pluggat lite och ska snart äta. 
Sitter och kollar på min lilla Bella som ligger i hallen och njuter, min underbara flicka vad jag tycker om dig. Hon ser så rofylld ut och jag är så glad att hon är min, för hon gör mig glad. 
 
Efter maten ska jag ge mig på ett gympass och sedan åka hem till mamma och pappa på fika. Tror även jag ska kolla på systers handbollsmatch ikväll. Sen avslutar jag kvällen med farmen innan det är dags för en ny vecka i Växjö. 
 
Förövrigt tack gode gud för musiken finns, för idag känner jag den där känslan av att vara sviken. Musiken gör mig starkare och mina flickor med. 
 
 
Puss och ha en bra dag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0