Till bara min lillasyster! ♥

Som ni såg lät jag min lillasyster gästblogga förut, vilken söt syster man har. ♥
Så därför tänker jag tillägna detta inlägg till min kära syster, men om jag ska vara ärlig hade jag faktiskt tänkt göra det ändå.

Här kommer historien om Jonna & Denise, eller historien om storasyster och lillasyster eller ni kan få kalla den vad ni vill.

När mamma berättade för mig att jag skulle få ett syskon sa jag direkt:
- Om det blir en lillebror kastar jag honom i soptunnan.
Jag vet inte varför jag sa så, men jag ville absolut inte ha en lillebror.

Den 16 juni 1998 var dagen inne, dem ringde hem och berättade att jag fått en syster.
Jag var så glad jag hade äntligen blivit storasyster och till en lillasyster dessutom.
Min dröm slog in.
Första gången jag fick se henne hade jag köpt med mig en björn och den döpte jag till skrammel Elin.


stolt storasyster. ♥

Åren gick och Denise och jag blev äldre.
Hon började se upp till mig och härma mig redan som liten.
Visst kunde man bli arg på att hon alltid ville göra som mig, men nu i efterhand är jag bara glad för hon såg upp till mig.
Vi har alltid haft en nära relation till varandra och lekt med varandra.


älskade att ta hand om min syster. ♥

Nu är vi äldre, Denise går på högstadiet och jag på gymnasiet.
Men vi har ändå en väldigt bra kontakt med varandra och vi pratar med varandra om allt.
Hon vet att jag alltid ställer upp för henne i alla lägen och hon ställer upp för mig.
Min lillasyster är det bästa i mitt liv, utan henne hade inte jag varit jag.♥
Visst kan vi bråka, men gör inte alla syskon det?
Jag brukar få höra av mina vänner, men var inte så elak mot henne, men problemet är att det är bara hon som vet hur man gör mig riktigt arg, det är hon som kan gå över den gränsen.
Fast vet ni vad jag kallar det?
Jag kallar det syskonkärlek och det uppstår mellan alla syskon någon gång.
Alla ord, som jag säger till henne när vi bråkar menar jag inte och hon vet det för innerst inne skulle jag inte kunna leva ett liv utan henne.

Det jag ville tala om är att Denise du är verkligen världens bästa lillasyster och det finns ingen absolut ingen som du!
Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig för tillsammans klarar vi allt.
Du och jag kan skratta, gråta, bråka, ha kul, ha tråkigt vi kan göra allt tillsammans och det är inte många man klarar att göra det med.
Denise du är min ängel som är sänd från himlen!
Du är en del av min gumman och jag älskar dig över hela mitt hjärta.
Jag skulle aldrig låta något hända dig och du vet alltid var du har mig om du behöver mig.
Jag får säga precis vad jag vill om min syster för att hon är min syster, men ingen annan får säga något om henne för ni känner henne inte på det sättet jag har lärt känna henne.
Lär du känna henne innerst inne så märker ni att hon är världens snällaste person, som alltid bryr sig och ställer upp.
Hon vill aldrig göra någon annan illa!
Hon är verkligen bäst.

Det spelar ingen roll hur mycket jag skriver, hur många bilder jag lägger upp.
För det du och jag har tillsammans kan ingen ta ifrån oss.
Det vi har kommer alltid att finnas i mitt hjärta! ♥
Inget kan sära på oss gumman det kommer alltid vara vi, för du är min andra del min andra halva och jag älskar dig bara dig, glöm aldrig det.


Jag kanske inte alltid är den bästa storasystern, men bara så du vet i din närhet mår jag bra.


♥♥


Är jag påskärring klart, min syster var det med.


Denise varje gång du gör något, spelar handboll eller sjunger för en fullsatt kyrka så ska du veta att jag är så otroligt stolt över dig.
Du är bäst, jag blir rörd av att se dig för att du är så duktig. ♥


storasyster ♥ lillasyster.

JAG ÄLSKAR DIG LILLASYSTER! ♥

många kramar och pussar din storasyster föralltid.


din syster som älskar dig något grymt!!!
2012-01-31 @ 21:19:42

aww jag älskar dig världens finaste storasyster utan dig är jag ingenting du är mitt allt och jag vill alltid att det ska vara du och jag livet ut !

det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig och bara av att läsa allt det här du har skrivit får mig att börja gråta !

Jag skulle aldrig kunna skriva någon text om dig för så fina ord som beskriver min storasyster finns inte på någonstans i hela världen !

Du är världens finaste och underbaraste människa och även att jag ibland tycker du är skit jobbigoch säger ula saker så menar jag det aldrig !!

du är helt klart bäst och jag älskar dig något enormt !!!

Jag älskar dig jonnaannelinilsson av hela mitt hjärta ! <3



storasyster (L) lillasyster



för alltid vi !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0