sådär helt slut.. får bara mer och mer i skolan lov snart eller?

Har inte hänt något intressant idag.. massa lektioner åså.
Gjorde även provet i samhälle och tror det gick helt okej, men precis när jag gjort klart det säger en tjej till mig "jonna har du kollat din mail?, För vi har fått en hemtenta också"
Skojar dem med mig? räcker det inte med ett prov nu har jag fått hemtenta på samma sak... åhh hinner inte!

Körde lite med pappa efter skolan och det gick bra.
sen har jag bara tagit det lugnt idag för jag orkar inte..
kollat värsta pojkvänsakademin och sånt mys!

Nu har jag precis kollat bonde söker fru och snart hoppar jag i säng känner mig som 90år eller något.

Ett strort grattis till Pär som fyller 18 år idag med! :D
hoppas du haft en kanon dag vännen för det är du värd. ♥

Nä nu hoppar jag i säng och taggar att det är första december i morgon och att julkalendern börjar.
Blir barn på nytt så sant, som det är sagt! :D


naw!

godnatt på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0