Dag 23 - det här får mig att gråta.

Dagens ämne är vad som får mig att gråta.. hmm det finns en hel del svar till detta för nästan allt får mig att gråta.. om jag inte gråter för jag är ledsen gråter jag för att något är fint eller för att jag är glad.
Jag är alltså en tjej som har lätt att gråta..

Tillexempel när jag fyllde 18 år så gjorde sofie en riktigt fin video till mig och jag satt och grät floder så fint det var.. tycker ni borde kolla faktiskt.. antingen adda mig på facebook Jonna Nilsson eller kolla denna länk om det funkar: http://www.facebook.com/?ref=home#!/video/video.php?v=207212275961105 :)

Sitter även och gråter till filmer som raise your voice rekommenderar filmen ni borde kolla!



Sen så finns det självklara saker som får mig att gråta döden och liknande, men sånt förstår ni kanske..
gråter även över bråk och sånt.. känslig som man är.


Otroligt bra dag måste jag säga :)
fick en hel del gjort på uppsatsen i skolan idag på morgonen och trevligt sällskap hade jag med.
Sen hade vi bara två lektioner innan vi fick åka hem chill i dill ju :)
Pluggat lite och sen kollat oc!
kören ikväll med vilket gillas, konsert snart börjar bli nervös.. hihi, känner det är dags att sätta texterna nu (a)
hårdplugga på det i helgen om jag hinner.

Aja nu ska jag snart sova puss på er.
Becci
2011-04-02 @ 11:52:51

Oh my god! Den filmen är såå bra!! Har du den? :D <3

jonna.
2011-04-02 @ 16:24:43

ojaaaaa! den är bäst, nej har den inte men brukar låna av sofiee :)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0