i morgon är det fredag!

tjaaa.

funderar faktiskt på att ta en blogg paus för jag har inget att skriva längre mer än negativa saker och de är ju inte roligt att läsa.. aja vi får se.

skoldagen har väl varit bra, roligast var ju helt klart specialidrotten då vi hade innebandy och styrka.
Sen är de ju de ju som alltid på torsdagar två pass geografi och engelska med.
När jag kom hem tänkte jag att idag ska jag inte plugga jag ska inte kolla i några böcker och det gjorde jag inte heller.
Blev istället att se lite tv och sen när matildut kom hem gick vi ut till kaninungarna och pratade och mös med de små söta!

Cyklade till kören med matilda också och seriöst så tror jag aldrig det har gått så dåligt för mig som det gjorde idag :O.

När jag kom hem hade pappa köpt pizza till mig gott ju!
Sen hade jag och denise dusch tävling, jo jag vet vi är som vi är :)
Hon vann iaf med 1 minut och 57 sekunder och jag kom på en andra plats med 3 minuter och 27 sekunder, men nästa gång vinner jag så de så :).

Blir väl se lite tv nu innan jag ska sova.
längtar till helgen!


vi är som vi är :), men jag älskar dig ändå.

puss på er.
Emilia
2010-10-01 @ 13:32:35
URL: http://aboutmile.blogg.se/

Sv: tack Jonna, du med! :) <3

Jonna.
2010-10-01 @ 22:26:32

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0