August 3 månader idag ♥️

Vad händer? Stanna tiden idag är vår lilla skrutt 3 månader. Jag älskar att vara din mamma och se hur du utvecklas dag för dag. En go och glad kille (oftast) med bus i blicken. 
När du är vaken är du så nyfiken och vill alltid vara med. Du älskar musik, åka vagn, bil och du tycker till och med nackträningen är kul. 🥰 Vi har många samtal då pratar och pratar och pratar. 
Du är envis och vet redan vad du vill, men vad vi älskar dig.
Jag älskar busa med dig, läsa böcker och umgås, men det bästa av allt är kvällsmyset när du ligger och somnar i min famn.

Dagarna går så fort med dig och denna månad har vi hunnit med mycket. Livets första övernattning hos morfar, träffat olika kompisar, tagit vaccin, varit på babyshower, varit på spädbarnsmassage, varit hos sjukgymnasten och mycket mer. Dagarna med dig blir aldrig tråkiga och jag ser framemot vad en ny månad med dig har att erbjuda. 🙏

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0