5 år med min man. ❤️

Jag tänker inte göra ett smörigt inlägg bara för att, men jag vill ändå hylla oss för idag är det vår dag. Idag har vi varit tillsammans i 5 år och det har varit både ris och ros. Vi har haft mycket glädje av varandra men vi har också kämpat för att få detta att funka. 
 
Men jag vill att du ska veta att det finns ingen så underbar människa som dig. Det finns ingen som tar mig så bra som du. Du tillåter mina ups and downs och stannar kvar trots mina tankar, kommentarer och mina humörsvängningar. 
Du är min andra halva och min bästa vän. Jag litar på dig till 110 procent och vet att vad som än händer i livet kommer vår vänskap alltid leva kvar. 
Tack för att du är du och att du alltid finns hos mig. 
 
Love you. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0