Grattis i efterskott fina du! <3

Lördags kvällen spenderades hemma hos min pojk med Simon och Sofie. Killarna lagade trerätters till oss.. ojoj!
Släckte även lyset under Earth hour. När Simon och Sofie åkt hem avslutade vi kvällen med lite filmys.
 
Idag gick jag upp runt halv nio och diskade och donade med Simba. Sen överraskade jag Niklas med frukost på stranden.
Hoppas din födelsedag blev grym och grattis i efterskott!
 
Dags att njuta av dagen, puss!
 
 
 
 
 
soffeplopp
2014-03-31 @ 05:57:35

åh min unga mö, du har växt och blivit så stor sedan jag såg dig sist. Skaffat pöjkvän och går på parmiddag. Jag är så glad att alla bitarna har fallit på plats. Hoppas du inte skaffar hus utan att rådfråga mig ;)

Svar: naw! saknar dig pullan :* Gör inget utan att fråga dig, loveeee you!
Jonna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0