Då var man hemma i lilla Mönsterås igen. (a)

Borta bra, men hemma bäst!

Då var man hemma igen och det är faktiskt rätt skönt.
Stockholm är inte riktigt min stad, men har iaf haft ett par fina dagar med klassen.
Slänger in lite bilder någon annan dag så ni får hålla koll, men just nu orkar jag inte.
Det blir inte mycket sömn när man är borta såhär vill jag lova.



Nu är one piecen på och om jag ska vara ärlig är det första gången på tre dagar som jag är varm, har frysit rätt mycket i Stockholm..
Aja, ska nog mysa ner mig i min soffa och kolla på alla avsnitt jag missat när jag varit Borås superstars, sveriges värsta bilförare och biggest looser :)
Sen hoppar jag nog i säng, så jag orkar upp till tennisen imorgon.
Trött är jag så hade nog kunnat sova direkt egentiligen.. :)
Borde plugga med, men tror inte jag orkar det ikväll faktiskt..

Puss och kram så hörs vi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0