Till världens bästa vän ! <3



Jag är inte bra på sånt här och egentligen ska man ju inte skriva för det är ju så lätt att misstolka egentligen ska man ju säga rakt ut till personen , men det jag nu tänker skriva är sanning till 100%. Denna texten är till dig Matilda Linnéa Karlberg.
Jag älskar dig.

Matilda Linnéa Karlberg

Hur börjar man med något som är så viktigt något som ska bli så speciellt och till någon som är så speciell för mig?
- Ja det är frågan.
När du kom in i mitt liv så förändrades allt , jag blev en annan person jag blev lycklig jag fick nytt hopp ny tro och jag visste att de skulle bli början på något bra början på något helt fantastiskt.
Jag hade rätt , du är så himla underbar du är så otroligt bra.
Du finns alltid för mig när jag behöver prata när jag är ledsen vet jag alltid att jag kan gå till dig för dig litar jag på.
Du har alltid tid för mig vilken tid på dygnet det en är och de gör mig glad. Jag är glad när jag vet att jag aldrig behöver känna mig ensam för jag har dig vid min sida.
Men du ska också veta att du alltid kan komma till mig om det är något för jag finns för dig och jag kommer alltid vara vid din sida vad som än händer!
Visst kan vi bråka ibland , men de gör oss bara starkare man kan inte alltid vara sams hur skulle de vara?
Jag tror inte de skulle gå för tänk att vi två så olika personer som oss kan bli bästa vänner, men om man tänker efter är vi ju väldigt lika , men ändå så himla olika. När vi bråkat mår jag dåligt , men sen när vi blir vänner igen känner jag hur allt blir lätt igen mitt liv blir lättare att leva. Du har en stor bit av mitt hjärta och utan dig är jag inte hel. Då tänker du säkert kan de verkligen vara så kan jag verkligen betyda så mycket för någon?
Då ska jag berätta för dig det kan du och du betyder mer en du kan tro , du betyder mest ! <3
Du är en sann vän du är min bästa vän !
Hur kan jag veta de?
Jo, äkta vänner bryr sig och ställer alltid upp om någon skulle må dåligt , den äkta vännen skulle alltid finnas vid ens sida , med en äkta vän kan man gråta kan man skratta och man kan vara sig själv.
Med dig kan jag verkligen vara mig själv , du är den vännen jag letat efter den vännen jag trodde att jag aldrig skulle hitta ?
Men det gjorde jag , jag hittade dig och nu tänker jag aldrig lämna dig och jag hoppas inte du lämnar mig heller för då skulle jag krossas då skulle jag gå i bitar då skulle jag falla sönder totalt..
Det finns ingen som är helt perfekt , men jag vet att de är fel för du är det du är PERFEKT och det finns verkligen ingen som du ingen som kan ta din plats i mitt hjärta.
Om vi någon gång skulle komma ifrån varandra om vi någon gång skulle gå skilda vägar så ska du veta att jag kommer inte glömma dig , jag kommer ha dig i mitt huvud hela tiden för ditt namn är värt att minnas ditt namn är värt att komma ihåg och den gången jag får barn och jag ser dig då ska jag säga till dem. " Det är hon , de är hon som gjorde mitt liv till de det är idag , de är hon som alltid fanns för mig när jag mådde dåligt , de var hon jag alltid skrattade med och grät med de är hon som var min bästa vän"
Du kommer alltid vara de och det vet du.
Världens finaste, bästaste , snällaste , underbaraste, gulligaste och helt mest fantastiska kärlekskompis.
Du är min kärlekskompis.
Om du är en strömming vill jag vara ditt fat , om du är en dyna vill jag vara lat , om du är ett fönster är jag din gardin , om du vill vara min vän för alltid så vill jag vara din !
Jag kan skriva en hel uppsats om hur otrolig du är , men allt bra måste också ha ett slut eller hur?
ja, så äre du är en ängel på jorden du är en ängel utan vingar.
Hand i hand livet ut hoppar du så hoppar jag.

Jag älskar dig.

Din kärlekskompis föralltid.
aldrig ska jag sluta älska dig.

lyssna på texten http://www.youtube.com/watch?v=qRZpZ3I60wc
din kärlekskompis.
2010-01-23 @ 23:13:39

gud jonna.

du får mig verkligen att fälla dom där tårarna..inte lönt att försöka.. det finns inte ord till det.

du vet att jag älskar dig hur mycket som helst.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0