familjen nilsson är i gång igen!

Klockan halv 10 kommer denise inspringade på mitt rum och skriker jonna om en halvtimme åker vi till mörlunda.
Min första tanke är greaat jag hinner aldrig, varför har ingen väckt mig?
men såklart har alla försovit sig.

Alla är självklart klara till 10 eller ja nästan alla.. inte min lilla mamma så vi kom iväg en halvtimme senare än planerat. När vi kommit till grimhult vänder vi för att pappa tror han glömt stänga luckan på spisen som han inte hade gjort.

Men vi kom faktiskt fram till mörlunda så det så :)
åt massa gott hos mormor och morfar!
följde även med emma hem och kollade på hennes mysiga hus och efter det var min systers första kommentar " jonna när ska du flytta hemifrån, så jag också kan komma och hälsa på dej."

blev iaf hämtmat, tog mig en kebabtallrik med pommes as gott! :)
gick sen en sväng med soffan mys värre.
sen har även mamma slingat mitt hår typ lite grått tycker jag det blev (A), men är väl för jag ser dubbelt för att jag är så trött så ni får se resultatet i morgon och sålänge får ni kolla på en gammal bild sen julafton :)



godnatt sovgott.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0