Blues helgen lång ! :D


Jag älskar min kärlekskompis.

Bluesen hela helgen :)

Den har varit grymt rolig iaf :).
På fredagen cyklade jag in med Matilda vi kollade på estetiska i kyrkan och sen åt vi på barcelona :).
Gick sen runt lite över allt i "storstaden".
Kom väl i säng runt halv två tiden.

Lördagen blev också bluesen hela dagen.
cyklade in med sofie och matilda gick runt lite :).
sjöng även klockan 14 med kören , var uppe en sväng hos min farmor :)<3
Bra dag med tjejorna iaf!
Matilda sov hos mig på kvällen. Vi cyklade in en sväng och sen blev det hem och se film :).
Tyskland vann också eurovision song contest!
Somnade runt halv 3.

Idag väckte matilda mig klockan halv 12 .
Tidigt värre , men hon fick upp mig idag tillslut.
Fixade oss och sen gick hon hem.. Denise och jag firade mamma lite och sen har jag pluggat EU hela dagen , det gick åt skogen för jag var så himla okoncentrerad.
Följde med pappa och åt hos farmor.
Jag älskar min farmor.
Sen har det inte hänt så mycket mer tagit det lugnt.

ångest över en hel del med ! :O

aja nu ska jag sova pusshej.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0