Jo, men jag lever..

Godmorgon på er, skulle bara tala om att jag lever, men att det är mycket som spökar i huvudet just nu. 

Måndagen började bra som en vanlig och lång dag på jobbet och mys med mina djur. 
I tisdags jobbade jag också på som vanligt, men när sista barnet gått hem började jag känna mig illamående så kom hem och låg ner hela kvällen tills h*lvetet bröt ut..
Jag började spy.. Det är första gången sedan jag började på Busfröet som jag sjukanmäler mig och jag minns inte när jag hade maginfluensa senast..

Idag känner jag mig lite bättre, men torsdagen tog jag mig inte ur sängen fick ringa pappa så att hunden skulle få komma ut. Jag var yr/svimfärdig och sov typ hela dagen. 

Vi får se hur denna dagen blir! Ha det bra och var rädda om varandra. ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0