Det där med att säga nej.

Hej, mina fina läsare hoppas allt är bra med er! 
Med mig är det bra, men ont i halsen, huvudet och lite snorig. Dock finns ingen anledning att klaga det kunde varit mycket värre. 
 
Hur är ni som personer? Jag har kommit på mig själv med att jag har väldigt svårt att säga nej, även om huvudet och kroppen skriker nej säger jag oftast ja ändå. Jag vill inte göra någon missnöjd, utan hjälpa alla så gott det går och då tar envisheten över. Antar det är därför jag blev sjuk med. Min kropp har sagt ifrån.. 
 
Ni är som är som mig känner ni er utnyttjade ibland med? Jag menar det är lätt hänt att alla vet att man är en "JA sägare" vilket kan resultera i att folk ber en om saker, för att dem vet att man säger ja. Sedan gillar jag att hjälpa andra och se andra glada, men ibland kan det vara skönt med tjänst och genstjänst ni vet. 
 
Ha en bra söndag nu så hörs vi nästa vecka. 
 
love you all. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0