Min tisdag och min onsdag.

Började tisdagen med go frulle till gossip girl. Jag är såld i serien. Sedan blev det Kalmar för att påbörja c-uppsatsen med bästa Julia! Längtar så att komna igång.

Åkte hem runt 12 och pluggade lite och sedan hämta Nicke mig och vi gymmade. :)
Sedan åkte jag en sväng till älskade lilla Bella och när jag kom hem stod maten på bordet. Han kan min man!

Så gott var det! Kvällen tillbringade vi med Nickes mamma och mormor. Mysigt!

Idag gick jag upp och åkte till skolan. Fortsatte självklart med c-uppsatsen! 🤗
När jag kom hem åkte jag till farmor och pratade lite och sedan hem för att laga mat och dona i lägenheten.

Blev rätt gott detta med! Avslutar kvällen med träning, plugg och en visit hos mor och far.

Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0