Alla har vi drömmar och mål en del har vi mindre och en del större..

Alla har vi drömmar och mål en del drömmar är större medan andra är mindre. När jag sitter här och filosiferar denna fredag kväll (tidsinställt inlägg) kommer jag på mig själv med att jag har drömmar och mål, men det finns en sak som är viktigare en alla drömmar och mål jag har och det är att jag har min familj. Jag hade inte varit någon utan min familj. En familj som alltid stöttar mig och som ställt upp för mig i alla lägen. Min älskade familj som jag älskar över allt annat, utan dem hade jag inte varit den jag är idag. 
För med hjälp av min familj kommer jag klara mina drömmar och mål. 
 
Mina mål just nu är att kämpa mig igenom högskolan och sedan få börja jobba på riktigt. Jag vill utbilda mig till personlig assistent, specialpedagog och instruktör på gymmet. Jag vill göra en tatuering som symboliserar min familj. Jag vill resa och se världen, jag vill hjälpa andra och jag vill bli accepterad för den jag är. 
 
 
Behöver dock inspiration till tatuering, så har ni förslag skriv här. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0