Kaotisk dag

Klockan ringde tjugo över 4 gick upp och fixade mig och sedan blev det en bra dag på jobbet. 

Stressade därifrån och åkte på massage och gud vad skönt det var. Dock sprack mina planer då hon sa att jag varken fick träna eller städa efter. Åkte hem till mamma och pappa en sväng och prata lite.

Kom hem planerade att gå en runda och laga köttbullar och potatis, men så blev det inte. Kom hem och upptäckte att jobbnyckeln var borta.. Fick panik och började gråta letade i bilen, jackan, väskan, åkte tillbaka till massagen.. Ringde pappa och han och Denise kom vi letade ännu mer åkte även till jobbet, men hittade den inte. 

Kom hem och var ledsen. Vände upp och ner på en kasse och där var nyckeln. Ringde pappa och sa att jag hittat den. Han sa då behöver du inte vara ledsen mer, men grät av glädje. 
Lagade mig lite varma mackor och avsluta kvällen med filmmys.

Med svidande ögon ska jag nu sova, kaotisk dag som inte gick som planerat. 
Sovgott! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0