Det här är mitt liv

Halloj!
 
Haft en plugg söndag på min hemtenta med lite paus då jag myst med min prins. Hann även med en sväng till gymmet.
Nu tänkte jag ge er ett tips.. En del dagar känns tyngre än andra, right?
Det kallas livet. Mitt tips är då gör sådant du mår bra av.
När jag har mina tunga dagar tränar jag, för efter känner jag mig mycket starkare. Känslan efter en träning är som att ha vunnit högsta pris ingen/inget kan trycka ner dig.
Ett annat tips kan vara köp ett djur, för djur förstår verkligen. Det märker jag på mitt lilla hjärta och jag är inget utan den killen.
Favorit killen i mitt liv <3
 
Efter myst i solen med min prins var han myssugen och tillslut somnade han i mitt knä.. lilla hjärtat vad du gör mig glad! :*
 
Nu ska jag plugga lite till och sen blir det Wallander. Puss på er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0