man ska leva för varandra

Körde på mammas och pappas vänner i natt så var helt slut när jag vaknade av klockan vid halv 10 idag. Gick upp och åt frukost och tänkte ut och springa sen, men det regnade så tappade suget helt!
Istället har jag fixat en massa till skolan börjar är verkligen jättetaggad! :D
 
Sen la jag mig i mammas och pappas säng och läste lite, men somnade och sov istället hur skönt som helst. Efter kvällsmaten tog jag tag i livet och gick en pw på 9 km. Nu har jag precis kollat på allsången med mamma och ska avsluta kvällen med en film!
 
Sen imorgon blir det jobb igen, love it! Annars känns allt bra nu och det går bra med allt! Fast avslöjar inget ännu.
Puss på er!
 
 
antar att ni tänker vad lyssnar hon på för skit, men jag gillar meningen i denna text så tycker ni kan lyssna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0