inga stormiga hav kan skilja oss från varandra

Idag har mitt humör vänt lite iaf. :))
Antar att det beror på två saker jag fick veta i skolan idag.
Skoldagen har iaf varit bra och den har bestått av psykologi, svenska och idrott. På psykologin hade vi bara betygssamtal. På svenskan hade vi redovisningar och på idrotten körde vi brännboll mot Nv.
Låter som en fin dag! :)

Kom sen hem och har suttit och skrivit på mina No frågor som aldrig vill ta slut.., men det är bara att bita ihop och försöka få det klart.
Snart börjar iaf big brother och sen hoppar jag i säng.



Syster har gjort en ny header till mig (a).
Nu gäller det bara hitta någon söt själ, som kan hjälpa mig få in den?

Men vi hörs ciaao.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0