Nu går allt bra!

Nu går allt bra!
Eller gör de det?
Jo om jag räknar bort matteprovet, som jag gjorde idag så går det bra.

Efter skolan drog jag med familjen till kalmar och vet ni?
JAG körde det ni! Mamma var bara lite rädd så antar att jag blev godkänd :)
Körde dock inte inne i kalmar. Sen pratade jag lite med körskolan med så nu är jag taggad på att börja!

Sen blev det lite shopping med familjen iaf :)
Hittade dessa saker iaf, dåliga bilder dock:

byxor från cubus :)

tröja från gina :)

skor från skokällan :)

Sen blev det äta pizza med familjen, men jag körde på kebab.
Kvällen blir lugn har ju tennis imon, tänkte försöka plugga lite eftersom jag badar i plugg just nu.
Men men överlever säkert :')

Snart sängen iaf puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0