Nu är jag tillbaka!

Förlåt för himla dåligt uppdatering senaste tiden, men jag hoppas ni förstår mig.
Jag är jätteglad att ni inte slutat läsa min blogg och att statistiken håller sig. Lovar att skärpa mig nu! :)

Allså anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är att jag haft sjukt mycket att göra i skolan.. den "dödar" mig just nu om man säger så. Det är massvis med prov, läxor, inlämningar ni föstår antar jag?
Iaf senaste tiden har jag ägnat ganska mycket till att plugga på provet i samhällsekonomi och ni som känner mig vet att jag satsar rätt högt.., men till detta prov fråga jag faktiskt min lärare vad, som krävdes av mig för att jag ska få ett G. Jag hann verkligen inte med allt annat i skolan och man har inte bara ett ämne.

Vad har jag annars gjort under tiden jag varit borta från bloggandet?
Vet knappt själv vad jag gjort, hmm har pluggat rätt mycket iaf kul tänker ni då (a) håller med jättekul eller inte.
Sen har jag tränat en hel del varit ute och sprungit åså.
I måndags hade vi inomhustester på specialidrotten, trodde jag skulle dööö asjobbigt och ovig är jag också -.-
I torsdags var det studiedag med skönt! eller var det skönt? njaaa massor med plugg och körde lite med pappa också det gick bra.
Fredagen var helt klart den bästa dagen denna vecka!
kort dag i skolan, körde sen lite bil med far och drog in till kalmar, hade körlektion där och blev godkänd på dragläget. Sen träffade jag Ämändaaa och vi gjorde lite bus (a) har inte skrattat så mycket på länge, men kul var det!
I lördags hade jag privat träning med brötteman! Det gick bra :)
Sen blev det en mys kväll med mamma och syster.
I Söndags var det första advent med mys ju :)

Nu är det en ny vecka, men har inte hunnit med så mycket mer än plugg.. prov både idag och imorgon.
Det är väl så min vecka sätt ut så ni har inte missat så mycket ska jag tala om.

Nu ska jag kolla lite desperata hemmafruar och ett plus till dem som läser allt.


jag älskar denna tid på året! (A)


Lite bus med elin och julle (A)
jaha vad säger ni passar jag i brunt hår?


lite bus jaaao :)
kanske borde satsa på svart hår istället?

ciaaaao.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0