glad tjej !

Halloj snyggingar!

Nu är det såhär att igår så var det min sista dag på jobbet trodde jag ja, men inte blev de så inte!
Ska hoppa in lite som sommarvikarie, men det blir nog fint :)
Sen kom min finaste matilda hem igår med och då fick jag en massa godis av henne.. så hon tycker nog att jag ska bli tjock (a)
men tack så mycket hjärtat. ♥

Sen idag har det varit en segdag.. jappjapp.
Men spelade lite tennis med matilda iaf och det var kul!
Sen fick jag träffa min fina sofie med saknad tjej det där! ♥

Fick ett svampbob gosedjur av henne som jag är helt förälskad i! (a)

Matilda kom hit ett tag ikväll så vi pratade en massa.
Det är sånt som kan behövas ibland. finns tjejen de vet du ♥

Nu ska jag kolla film med min finaste lillasyster.
Sen blire nog sova :)

så godnatt och ha det bäst.


såhär förälskad är jag i min svampbob :')
hihi och så här kul kan man ha en lördagskväll!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0