tantparty i full gång.

Hejsan på er :)
skrev inget om min går dag, men det var väl för att jag hade en såkallad otursdag.

Imorgon är det redan en ny vecka :O
shieet vad helgerna går snabbt man hinner inte göra hälften av det man vill allså.. blää, men bara ta nya tag inför en ny vecka och sen är det helg igen.
Haft en lugn dag iaf med lite plugg och handbolls tittande :)

Just nu har min mamma tantparty som jag kallar det, men egentligen heter det tupperware party..
Mamma frågade om jag ville vara med, men känner inte att jag har något behöv av massa plastburkar just nu, så därför ska jag vara servitris och servera fika till dem lite senare.
Själv sitter jag och kollar finalen i handboll när partyt i vardagsrummet är i full gång, håller iaf på Danmark :)

Om jag har tur så fikar de snart så jag kan ta på mig myskläder och ta mig glass och sen ikväll blire wallander med :D
låter som en kanon kväll för mig tycker jag iaf :)

ni får ha en bra söndags kväll iaf puss och kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0