sista januari :)

Kanon dag om jag får säga det själv :)
skolan har faktiskt varit riktigt rolig idag.
fick tillbaka provet i samhälle och det gick kanon.
Det var även makaroner i skolan det bästa som finns jag verkligen älskar det och håltimmen med elin söt idag var den bästa på länge :)
skrattat så himla mycket med henne idag och jaa vi är rätt knas om jag får säga det själv.., men vi ska inte gå in på detaljer vad vi gjorde ni får vara lite nyfikna (A)
Men en sak är säker nu har jag förlängt mitt liv med 100 år!

Galen tjej det där!
men jag gillar henne för det :D


gammal bild jag vet :), men min elin är finast hihi love you!

btw: kom du ihåg vår konvensation vid maten idag?
tänkter på vår dag och skrattar skitunge :D

nej, nu ska jag plugga lite innan det blir sängen ha det bäst.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0