otursdag.

Vilken lång dag det varit idag..

Hur ska jag sammanfatta denna dag då?
Jooo, jag har haft en otursdag från början tillslut..
vaknar går upp och allt blir fel, cyklar i världens motvind och min mössa blåser all världens väg :O, får massa grejs i ögonen och just nu är mitt huvud en total kaos.. "/
Okej, det har väl varit någon bra stund med så ska inte klaga, antar jag :)

Men frågan är vad jag ska göra nu..? :(
orkar inte.. alla tankar gör mig förvirrad kaos.

Nej, ush vad jag är negativ nu ska jag ta och läsa lite historia och säng väntar sängen.

godnatt.

soffan
2010-09-28 @ 22:38:16
URL: http://sofieellstrom.blogg.se/

naw sötnos, vad depp du låter.. Mysa med kaninungar och snacka någon dag ? :D

ily <3

jonna.
2010-09-29 @ 19:31:29

det låter kanon gumman. <3

kan du inte se hockeyn med mig om inte josse kan?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0