oturen fortsätter..

Hinner inte mer än vakna innan oturen är igång igen.."/
Min kära syster kommer in till mig klockan sju på morgonen och har en viss panik i rösten.., då har självklart en av kaninungarna rymt..
aja snäll syster som jag är tar jag på mig en jacka och ett par foppa tofflor och går ut för att jaga den lilla rackaren..
Fångar den också efter bara några minuter.

Fixar mig och allt och tar bussen till skolan, går till farmor och spelar spel och det är nog den ända turen jag haft idag. För jag vinner varje gång.
När jag går tillbaka till skolan sen börjar de spöregna (Y

Jag älskar idrott har jag kommit på det ända roliga på hela dagen.. , aja när skolan är slut blev det gå till körskolan för teori..
tror ni inte vi har prov?
Jo, det har vi..
tror ni jag pluggat?
nej, inte ens kollat på skiten.. (y
IG hej!
fick väl panik först, men sen tänkte jag det får gå som det går.. för känner att allt är kaos nu ändå.

Kom hem och pratade as länge med mamma och jag har verkligen världens finaste mamma.
Jag älskar dig mamma. <3

Nu ska jag sova iaf.
godnatt.


Jag älskar dig mamma ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0