fotorunda med min fina :)

tjooo, tröttheten sitter i men lite luft har ju aldrig skaddat så har precis varit ute på fotorunda med min fajna sofiee :)

Vad ska man säga?
Jo jag tog väl circus 3 kort sen gav jag upp.. usel på att så lät sofie ta kort medan jag var hennes underhållning istället. :D


På första bilden kan vi se mitt försök till att ta ett fint kort (a)


På andra bilden kan ni se min fajna sofie :)


Den sista bilden vet jag inte riktigt vad de är.. :O
någon giftig svamp tror jag.., som ni ser är de min underbara sofie som håller på att ta en massa kort.
flickan är duktig med!

Nu ska jag försöka städa mitt rum.. har noll motivation till det, men det behövs så ska försöka göra det iaf.
lugn kväll med familjen ikväll också mys.
tror de går någon bra film på tv med som jag ska se :)

puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0