sista november :)


Brist på bilder ojaa :)
men hittade iaf en bild på mig och syster.
Jag älskar dig.

Jag gillar tisdagar, inte så många lektioner och dagen går snabbt! :D
på tal om annat det bara snöar och snöar jag älskar snö, men tyvärr har man ju aldrig tid att gå ut eftersom det är så mycket i skolan, men ska se om jag får med syster min ut i helgen så kan vi leka lite i snön, blir som barn på nytt!

I morgon är det första december och inte långt kvar till julafton! :D
inte hunnit köpa klart mina paket, men det får jag ta tag i snart.
I morgon kommer iaf mamma och jag sitta bänkade och se julkalendern, ett måste en tradition det är mys!
Lite svårare att få denise att kolla, men det ska jag väl fixa, det är ju trots allt hon som är minstingen i famlijen :)<3
Fått en chokladkalender av mamma med så det kan väl inte bli så mycket bättre!

just det ett stort GRATTIS till pär med som fyller 17 år idag!

Men nu måste jag fortsätta plugga lite.. och sen ska jag se DH innan det blir sängen puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0