tagga bluesen ! :D


syster och syster <3


ussshhh har inte skrivit på länge, men grymt mycket plugg nu innan skolan slutar..
historia provet som jag hade pluggat som en galning till gick åt skogen.
I morgon är det studiedag gutt tänker alla :), men var ska jag tillbringa min för middag?
joo i skolan för att göra klart vår film.

Sen har dagen spenderats med Matilda :)
vi åkte och spelade lite frisbee golf.. högt gräs, blöt, myggor och massa små fulla bladlös inget för mig ! :D
Hem och äta lite och sen blev det Matilda hela kvällen :).
Hjälpte henne att skaffa facebook.
Var även ute och spelade frisbee och jag vann med 5-3 uhhh :D, hoppade lite hopprep med Jonte och Melina också.

Nu taggar jag bluesen :D
det kommer bli kanon kul ! :D

nej , men nu ballar syster på mig natti :).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0