lite kort om min fredag :)


Min fina lillasyster på bild :)
Nu är det såhär att jag saknar sommaren otroligt mycket ! :)

Äntligen fredag ! :)
skönt med en helg , men har himla mycket till nästa vecka så helgen kommer mest bestå av plugg :(
Jag har ju träning i morgon med och så kanske det blir hockey på kvällen ! :)

Dagen har iaf gått fort idag om jag ska vara ärlig :)
natvetenskap på morgonen då vi skrev våra dagböcker och sen hade vi historia med genomgång och film.
mat :)
På idrotten hade vi trampolin och volter gött ! :D
Sista lektionen var internationella relationer lyssna på redovisningar.

Pappa kom och hämta mig efter skolan och då skulle vi åka och handla och så låg det en dam "tant" framför pappa och han ballade för hon körde verkligen sakta ;), det var vid konsum så pappa tog ett håll och hon ett och när vi hade pakerat hade hon fortfarande inte kommit långt alls. Så pappa och jag gick in och handlade och vi var där ett bra tag, men sen när vi kom ut kom hon precis in :O
Denise hade suttit kvar i bilen och vet ni vad hon hade gjort ? :O
Hon hade pakerat bredvid oss och kört in i en stolpe och den hade kröckt sig och hon brydde sig inte :O
HAHAHAHA sveriges värsta bilförare på henne ! :D

Har sätt hockey med pappa också tyvärr blev det förlust .. :/
nu ska jag hoppa i säng huvudvärk också :O

Träning i morgon iaf satans gött ! :D

Lyssnar på denna låt 24/7 inte en av de bästa kanske , men så himla fin :')
http://www.youtube.com/watch?v=5iS0pAqDZXE

Nej , nu vet jag inte längre ..
allt känns så himla rörigt just nu!
Menar du orden du säger till mig är de verkligen äkta sanning?
Eller är jag bara någon som är rolig att hålla på med någon man kan uttnyttja lätt?
Jag vet inte vad jag ska göra , när du är med dina vänner säger du 1 sak när du är själv är du hur gullig som helst?
Vad vill du med mig egentligen?
men om detta leder till att jag förlorar min bästa vän , så får de vara .. :/.
Du kan hitta någon annan, men gud vad jag kommer att sakna dig..<3
Är detta bara en lek för dig?
för jag vill inte ha det som de..
Du får ta och bestämma dig nu för snart lämnar jag dig bakom mig och då kommer jag aldrig bli samma person igen.
Allt är ditt val .., men just nu måste jag få veta sanningen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0