Grattis pappa ! <3



Grattis världens bästa pappa på din födelsedag.

Denise kommer in på mitt rum klockan halv 8 Jonna är du klar snart?
Då har jag inte ens vaknat, så jag tar mig upp ur sängen och vi går in till pappa och sjunger :).
Det blir en liten mysig paket stund eller jag somnar nästan om men iaf (a
Tänk att hela familjen åt en mysig lördags frukost tillsammans med..

Efter de var jag duktig och pluggade lite och sen åkte jag till timmernabben och mötte far min i tennis.
Det gick ändå hyfsat bra han vann första setet och sen blev de helt plötsligt 5-5 i gem och så vann han med 2 set, men jag är ändå nöjd :).

Sen har det inte hänt så mycket mer handlade lite med mamma och åt god mat med familjen :).
Kvällen blev sen körslaget med allihopa och jag avgudar calle han är så skön :D hahaah :)

Ser beck läskigt värre...

snart sängen med puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0