flajset !


Cyklade till Fliseryd idag med brudarna :)

Bra dag med tjejorna :).
Haft en cykeldag med matilda och sofie idag :).
Vi fick för oss att cykla till fliseryd så det gjorde vi mys på att :).
Blev lite orientering där ja :O, inte är det stort men om man aldrig är där kan det vara lite svårt att hitta.
Kom fram till ica med de låtande dörrarna där vi köpte glass.

För er som inte vet vad de är kolla kartan (Y)
hem vägen var iaf min död -.-
mådde dåligt när vi cyklade och när jag kom hem hade jag självklart feber.. mys eller inte :(

Precis slängt i mig en pan pizza, nu ska jag på möte skit i febern (Y).
Det kan bara bli värre..

Sofiee väntar puss.

matilda
2010-06-28 @ 22:57:48

du har inte märkt att kartan är åt fel håll? ;D

haha, knas. (a) <3

Jonna :)
2010-06-29 @ 12:32:57

vem bryr sig om kartan är åt fel hål :O

det var aset långt att bara cykla -.-

tss ily <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0