torsdag :)


Det var ett tag sen man var såhär liten :O.
Men eftersom jag inte har några bilder och de är roligare att skriva om det finns någon bild så lägger jag in en liten bild när jag är en liten skitunge :).

Näst sista dagen på jobbet känns sorligt faktiskt , men sånt är livet inget varar för alltid.
Som vanligt har det gått bra, men jag är trött på regnet nu säger jag väl.
Sen har dagen tillbringats med matilda som drar till åland i morgon kommer saknar flickan :(.
Matilda låg i min säng och sov medan jag kollade på tv.
tack till skitungen som noppade mina ögonbryn också så nu är de fina.

Dags att sova om man ska upp tidigt i morgon :).
Får se lite vad som händer i helgen.. funderar på att dra till min farmor och sen kanske jag ska vara med lisa :).
Godnatt på er :')

Bara så ni vet min matilda är bäst i test. <3
Anonym
2010-07-30 @ 01:25:59

hur gammal är du nu ?:O 8?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0