film dags :')



Sista dagen på jobbet idag.. så nu har jag cyklat fram och tillbaka från jobbet i 3 veckor.
Vill aldrig mer sätta mig på en cykel , men det lär väl bli redan i morgon skulle jag tro.
ush vad sorligt det var att säga hejdå.. saknar dem redan, men får åka och hälsa på för det har jag lovat :).

Jag har blivit helt besatt av ett tv program som jag har nött hela eftermiddagen :)
Sen blev det att äta grillat med familjen :).
Har bara tagit de lugnt ikväll är galet trött , men i morgon blir de dra in på kajfesten skulle jag tro ;).
Kanske man borde hälsa på farmor också? :')

Nej, nu ska jag se film med mamma och kanske pappa också mysit värre :').
I taket lyser stjärnorna får det bli faktiskt.

nej, men vi hörs i morgon godnatt på er :).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0