intresse klubben antecknar skulle nog jag säga.

Tjooo tänkte ta ett litet blogg inlägg får väl börja som jag startade på bilddagboken då :).

Idag fyller min gammelmormor hela 97 år grattis till henne :)<3
eller egentligen blir du ju igår eftersom klockan är över 00.00 , men jag ska iaf berätta om min lördag ! :D

Man gick ju inte och la sig tidigt curlingen höll på långt in i sena natten , men jag såg inte ens hela gick och la mig runt halv 3 tiden.. och visst klarar de guldet då :O. Klart man missar det pågrund av att jag gick och la mig , men såg reprisen (a.

Gick upp runt halv 12 tiden , slut som jag vet inte vad (:
men med lite frukost i magen blev det iaf tennis :D
det gick väl inte så jättebra idag , men de kan ju inte alltid gå kanon.
Varit lite med Matilda också , pratat , köpt godis och spelat GH :).

Satsade på lången med men det gick och skogen och jag valde ju bara 3 lag och jag trodde att hv skulle vinna , fbk skulle vinna och frölunda , men tror ni inte att topplagen får stryk!?
Klart de får modo utklassar fbk med 10-3 och Rögle tar hv skjuter snett i sudden..
Det är ju de jag säger frölunda är de ända man kan lite på :D.

Kvällen blev ju då melodifestivalen :)
var de bara jag som tyckte att låten idiot var bra ? :D
Nej nu ska jag chatta vidare med mina fina vänner innan jag ska sova :).

pusshej .

och mitt godis är slut , inte åt jag upp allt iaf ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0