har man lovat så har man.

hellu, som sagt så har jag ju lovat visa hur slingningen blev i går tyckte jag det såg lite grått ut, men det tycker jag fortfarande i luggen på något sätt :)
men här kommer lite bilder iaf :)

Före


ganska långt hår har man iaf fått :)
men efter nyår ska det bort :D
tror att jag bestämt mig nu :)

Efter


inte jätte stot skillnad, men känns ändå lite grått på något sätt..


duktig tjej som städat sitt rum idag faktiskt :)
sen har jag varit lite med soffan och imorgon blir det sova med elin och sofie och sen är det inte långt kvart tills 2011 :O
läskigt vad tiden går snabbt..

jag börjar bli gammal..

men nu ska jag snart sova för ska ut och gå med matilda i morgon bitti mys ! :D

så ha det bäst så hörs vi. :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0