Ny vecka , nya tag :)


aww, så små och söta vi var :')
vilken cooling man var när man var liten asså ;).
Man kan inte tro att sofie är längre än mig nu :O <3

Nu börjar skolveckan på allvar , men dagen har gått snabbt :).
På samhällen skulle vi göra oss en politisk blogg och jag tror aldrig jag skrattat så mycket :).
om ni vill checka den så heter den Joelanal.blogg.se (a)
Nu har jag börjat med B kursen i matte också vi får väl se hur det går :).
Sen hade vi tyska också jag kan verkligen inte de språket, men jag har ju min enis som tur är :).

När jag kom hem blev det lite plugg, ja nu sätter det igång igen så glad jag blir.. not!
Sen kom bästa tilda till mig och förhörde mig på glosorna och noppade mina ögonbryn tur att jag har dig säger jag väl!
Sen gick jag en lång promenad med bästa sofie :')
jag älskar dig sötnos. <3

Nu ser jag på fortet, sen blir det snart sängen hade jag tänkt, men det återstår att se.
ha det bäst :).
kram Jonna.
Soffan
2010-09-01 @ 21:35:15
URL: http://sofieellstrom.blogg.se/

ily sötnos <3

Soffan
2010-09-01 @ 21:37:58
URL: http://sofieellstrom.blogg.se/

ily sötnos <3

Anonym
2010-09-01 @ 21:38:30

oj blev visst två (a)

fotöljen
2010-09-05 @ 22:33:51

jag älskar dig vännen. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0