Studiedag och Fredag , kan de bli bättre ! :D

Studiedag idag och tummen upp på det ! :D

Jag fick ju inte precis någon sovmorgon man blev ju upp tvingad att laga mat för mamma och pappa inte var hemma :O.
Gick upp runt nio åt frukost och gjorde mig i ordning ;).
Sen gjorde jag då lasange åt syster , mig och Alva . Eller okej jag värmde bara men men ;D
Vi åt lite och sen kom mor och far hem och vi stack till karlsson i högsby :).
Hade typ presentkort sen i julas så köpte :
hårspray
kajal
chips (A)
deo
och typ öronhägen :D
När jag kom hem blev de plugga lite och sen tog Matilda och jag bussen till o-hamn åt på donken och hockey ! ;D
Kom hem för ett tag sen ska väl snart sova puss på er ! (:

Måste tillägga att de var totalt värdelösa idag okej jag låter taskig men de var den sämsta match jag sätt i hela mitt liv :O .
Typ alla gick tredje perioden när de stod 3-0 men själv var man kvar och stötta tills in i de sista ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0